معرفی 3دستگاه Blu-ray جدید
IT & COMPUTER
وبلاگی برای دوستان رشته کامپیوتر

خط تولید پخش کننده های Blu-ray شرکت سامسونگ شاهد حضور سه مدل جدید و انقلابی در لیست تولیدات سال 2011 خواهد بود

این سه مدل جدید به ترتیب میزان امکانات شامل BD-D7500، BD-D6500 و بالاخره BD-D5500 می شود که به رغم برخی اختلافات کوچک و بزرگ در بخش های سخت افزاری و نرم افزاری، همگی امکانات پیشرفته ای را در این کلاس ارائه می دهد.
سه جنبه اصلی طراحی سامسونگ در مدل های جدید این شرکت شامل Symmetric یا متقارن، Slot-in یا قرارگیری درایو بصورت داخلی و Slim یا باریک و ظریف می شود که مجموعا بروی هم ایده 3S سامسونگ را تشکیل داده و تقریبا در هر سه مدل این کلاس نیز بکار گرفته شده است.
D7500 بعنوان پیشرفته ترین عضو این گروه عنوان باریک ترین و باریکترین ترین نمونه در کلاس پخش کننده های Blu-ray در تمامی برندها را نیز به خود اختصاص می دهد جائیکه ارتفاع بسیار ناچیز 23 میلیمتری این پلیر با هیچ نمونه دیگر قابل مقایسه نیست.
D7500 یک پلیر مجهز به قابلیت DLNA بر بستر اتصال بی سیم Wi-Fi است که امکان انتقال و پخش عکس، صوت و تصویر از دستگاه های منطبق با این فناوری همچون گوشی های موبایل یا دسک تاپ های خانگی بصورت مستقیم و بدون دخالت هرگونه سیمی را فراهم می آورد.
امکان کنترل دستگاه پس از ایجاد تماس به این روش با قابلیت اختصاصی One Foot Connection از دیگر جنبه های این فناوری به حساب می آید. سامسونگ جایزه ارزشمند بهترین ابتکار در طراحی و مهندسی این پلیر را از نمایشگاه CES2011 خود اختصاص داده است. علاوه بر این، مدل D7500 قابلیت اتصال به اینترنت را نیز دارا است.
دومین پلیر در این گروه D6500 است که بار دیگر هر سه جنبه طراحی سامسونگ یعنی استفاده از اجزای متقارن، حضور درایو داخلی و طراحی ظریف و باریک در آن رعایت شده است.
این پلیر همچون مدل قبلی یک نمونه سه بعدی Full HD با امکان پخش محتوای 1080p و ارتقا وضوح یا upscaling است. گیرنده داخلی Wi-Fi با پشتیبانی از DLNA و دکمه های کنترلی تمام لمسی دیگر موارد حاضر در این پخش کننده را تشکیل می دهد.
فناوری های اختصاصی سامسونگ برای اشتراک محتوا همچون AllShare در این مدل نیز دیده می شود و از قسمت Samsung Apps بعنوان جزئی از Samsung Smart Hub می توان به طیف وسیعی از سرویس های استریم محتوای صوتی و تصویری همچون YouTube و مواردی از این قبیل دسترسی پیدا کرد. گزینه جدیدی نیز در این بخش برای جستجوی مستقیم ویدئوی مورد نظر از سرویس های اشتراک گذاری محتوا در نظر گرفته شده است.
سومین و آخرین مدل در این زمینه BD-D5500 نام دارد که برای کاربران علاقمند به فناوری پیشرفته روز با قیمتی مناسب و رقابتی طراحی شده است. ابعاد این مدل در مقایسه با D6500 با کاهشی در حدود 46 میلیمتر در عرض و افزایش شش میلیمتری در ارتفاع همراه بوده است.
این پلیر سه بعدی Full HD دارای یک پورت HDMI و دو پورت USB بوده و امکان برخورداری از اتصال Wi-Fi با دانگل جداگانه نیز برای آن وجود دارد که بدین ترتیب امکان اشتراک گذاری با فناوری AllShare و دسترسی به سرویس های استریم محتوای صوتی تصویری بوسیله Smart Hub برای این مدل نیز در دسترس قرار می گیرد.
BD-D5500 برخلاف دو مدل دیگر از اسلات داخلی استفاده نمی کند و لودینگ دیسک به درون دستگاه به شیوه معمول خارج شدن Tray صورت می پذیرد. سیستم های صوتی مورد پشتیبانی این پلیر نیز شامل کانال های 7.1 دالبی و DTS 5.1 می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 7 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط سعید

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 70207
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1